- Для
досягнення педагогічних цілей можна використовувати як тихі настільні ігри, так
і рухливі сюжетно-рольові.
- Давайте
більше доручень і стежте, щоб все було зроблено точно за завданням.
- Для дитини
корисно виконувати яку-небудь справу разом з дорослими. Робити все швидко,
весело, без попереднього розгойдування і томливих пауз (мити посуд, лагодити,
читати).
- Можна
виробити у дитини звичку швидко перемикатися з однієї справи на іншу. Якщо її
звуть їсти, то вона повинна негайно припинити гру. Неприпустимо дозволяти
дитині ігнорувати батьківські вказівки.
- Необхідно
привчати дитину відокремлювати вільний час від часу, коли вона зайнята чимось
серйозним, не плутати справу з грою, не перетворювати одне на інше.
- Добивайтеся,
щоб все необхідне дитя робило без додаткового нагадування, ні на що не
відволікаючись.
- Для
успішного навчання необхідно дотримуватися режиму дня, мати твердо встановлений
час для приготування уроків.
- Виховання
звички до систематичної роботи починається зі встановлення чіткого режиму
занять. Без цього не можуть бути досягнуті успіхи в навчанні.
- Режим дня не
повинен змінюватися залежно від кількості уроків, від того що по телевізору
показується цікавий фільм або додому прийшли гості.
- Дитина
повинна сідати за уроки не лише в один і той же час, але і на постійне робоче
місце.
- Потрібно
виділити дитині постійне місце, щоб вона могла тримати там книги і зошити. Коли
у дитини сформується установка на певне місце і час роботи, їй буває досить
всістися за звичний стіл, як сам собою приходить робочий настрій.
- Необхідно виконувати правило: до початку занять із
столу повинно бути прибрано все, що не має до них відношення. Добре встановити
чіткий і постійний лад розташування предметів на робочому столі.
|