Меню сайту
Категорії розділу
Моніторинг якості початкової освіти [2]
Робота МО [2]
Нові статті
[25.04.2015][Проектна діяльність на уроках]
Використання методу проектів у початковій школі (0)
[25.04.2015][Проектна діяльність на уроках]
значення води в житті людини (0)
[25.04.2015][Проектна діяльність на уроках]
значення води в житті людини (0)
[25.04.2015][Проектна діяльність на уроках]
Дослідницько-пошуковий міжпредметний проект (0)
[10.04.2015][Статті]
Роль співробітництва (0)
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Методична діяльність » Робота МО

Технопарк

ТЕХНОПАРК

РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ. КРОК ЗА КРОКОМ

Мета діяльності технопарку:

·       Представити напрацьований довід роботи щодо реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти

·       Презентувати творчі розробки  для подальшого їх використання у навчально-виховному процесі;

·       Активізувати творчу діяльність педагогів щодо цілеспрямованого вивчення розробок із даної теми.

Форма проведення студійпедагогічна майстерня

Очікувані результати:

-         Усвідомлення учасниками Технопарку головних завдань нового Державного стандарту

-         Набуття учасниками навичок практичного застосування запропонованих форм, методів роботи з учнями та батьками.

-         Мотивація впровадження у практику представлених у рамках Технопарку матеріалів. Формування бажання впроваджувати накопичений досвід у роботу.

-         Вдосконалення професійних вимог і навичок колег

-         «Активізація процесу обміну знаннями і досвідом»

            -    Створення сприятливого                                           психологічного мікроклімату і співпраці                   в команді

Путівник Технопарком

1.     Організаційний етап (інструктаж щодо проведення та участі у Технопарку) Молчанова І.І., Соловйова В.В., Павловська С.П.

Час роботи:  13.00 – 13.15

Форма проведення: інструктаж

2.     Виставка науково – методичних матеріалів «Крок за кроком»

Час роботи: 13.15 – 13.30

Форма проведення: пристендові доповіді

2.1.         «Педагогічна скринька» (розробки педагогів міста з питань впровадження Державного стандарту  початкової загальної освіти ) Гаращенко А.І., ЗОШ № 4

2.2.         «Навчальна скринька» (представлення підручників, зошитів на друкованій основі, рекомендованих МОНУ для впровадження у перших класах) Воробйова І.М., ММК, Ярош А.В., ЗОШ №6

2.3.         «Методична скринька»  (представлення матеріалів з питань впровадження Державного стандарту  початкової загальної освіти у провідних фахових виданнях) Бережко Н.А., ЗОШ №3, Гончарова В.І., ЗОШ №9

3.     Відеосалон «Сходинки до Держстандарту» ( демонстрація уривків уроків, виховних заходів у перших класах)

Час роботи: 13.15. – 13.30

Форма проведення: відеопоказ

 4.     Робота в педагогічних студіях (презентація досвіду роботи педагогів)

Форма проведення: педагогічні майстерні

 1.     «Світ у якому ми живемо і навчаємось» (робота еколого – оздоровчої студії)

2.    «Стежинками неповторності» (робота психологічної студії)

3.    «Навчаємось краси і  творчості » (робота художньо – естетичної студії)

4.    «Дитина – школа – родина – мета і дорога єдина» (робота батьківської студії)

5.    «Школа  співпраці і співдружності» (робота студії з основних предметів)

 

5.     Рефлексивний кошик  (підведення підсумків роботи Технопарку)

Час роботи:  15.20

Форма роботи: анонімне голосування щодо роботи кращої майстерні


РОБОТА В СТУДІЯХ

І.  «Світ у якому ми живемо і навчаємось»

(робота еколого – оздоровчої студії)

1.  ТЕМА: Дерева, кущі, трав’янисті рослини

Майстер: Холод О.А., учитель початкових класів ЗОШ № 2

Мета:

-         розширення знань про характерні ознаки природних понять;

-         розвиток спостережливості, інтересу до пізнання світу рослин, асоціативного мислення;

-         формування вмінь аналізувати, узагальнювати;

-         розвиток навичок толерантного спілкування в групі;

-         виховувати бажання пізнавати природу.

Анотація:

         Запропоновані прийоми  використовується під час закріплення матеріалу, спрямована на підвищення якості уроку із урахуванням сучасних пріоритетів освіти. Створює атмосферу співробітництва, взаємодії. Вчить демократичного мислення, формує навички толерантного спілкування, підтримує увагу на достатньо високому рівні. Знижує стомлюваність, створює комфортні умови для навчання. 

2.  ТЕМА:  Інтерактивні методи на уроках основ здоров я при вивченні теми «Значення гарного та веселого настрою для збереження здоров’я»

Майстер: Мушкет Л. Є., учитель початкових класів ЗОШ № 3

Мета:  

-         розширити знання з теми «Значення гарного та веселого настрою для збереження здоров я»

-         формувати вміння аналізувати вивчене.

-         заохочувати самовираження.

-         виховувати любов до природи.

Анотація:

              Метод «Мікрофон» використовується  під час вивчення нового матеріалу, розвиває комунікативні вміння й навички, допомагає встановленню емоційних контактів між учасниками процесу, забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатись до думки кожного. Інтерактивні вправи спонукають до дослідницької творчої активності.

ІІ. «Стежинками неповторності» (робота психологічної студії)

 

ТЕМА: Діагностика та корекція емоційної сфери шестирічного першокласника, як головного показника адаптованості дитини до навчання в першому класі.

 

Майстри: Ополінська О. І., практичний психолог ЗОШ № 9, Кожушко В. В., практичний психолог ЗОШ №15, Самофалова Л. М., практичний психолог ЗОШ № 2

 Мета:

-         визначення емоційної сфери дитини з метою її подальшої корекції та розвитку;

-         формування навичків саморегуляції та стану психічної рівноваги дитини шляхом використання психотерапевтичних вправ.

 

Анотація:

Проективний тест особистісних  відношень, соціальних емоцій та ціннісних орієнтацій "Будиночки” автора А. Еткінда, адаптований О.А. Орєховою дозволяє провести діагностику емоційної сфери дитини, її особистісних вподобань, що дає можливість аналізу емоційного відношення першокласника до школи.  Методика дає також і психотерапевтичний ефект, який досягається самим використовуванням кольору, можливістю відреагування негативних та позитивних емоцій. Корекційна вправа «Прогноз погоди» спрямована на розвиток умінь виражати  свої емоції та розуміти почуття оточуючих людей, вправа дозволяє зняти емоційну напругу, досягти внутрішньої рівноваги, стану психічного розслаблення.

ІІІ. «Навчаємось краси і  творчості » (робота художньо – естетичної студії)

1.    Тема:         Прийоми колективної творчої гри на уроках трудового навчання в 1 класі під час вивчення теми «Папір. Види паперу».

Майстер: Дідченко О.В., учитель початкових класів ЗОШ №9

Мета:

-         за допомогою предметно-практичних завдань сприяти закріпленню уміння визначати види матеріалів, порівнювати їх якості, виділяти спільне, робити найпростішу класифікацію, вміти співвідносити діяльність рук і зору;

-         розвивати допитливість, уміння робити припущення та обґрунтовувати їх;

-         створити ефект здивування і захоплення;

-         формувати і закріплювати позитивне ставлення до навчальної праці;

-         розвивати навички соціалізації, ініціативу, оригінальність.

Анотація.

Застосування прийомів колективної творчої гри при вивченні провідної теми першого року навчання «Робота з папером» активізує роботу учнів, стимулює застосування здобутих знань у розв’язанні життєвих завдань, розвиває творчу особистість. Використання прийомів «Чарівний мішечок», «Склади ціле», «Відшукай, щоб…» спонукають уважно відноситися до вивчення характерних особливостей матеріалів. Групова робота та створення колективного панно допомагає знайти однодумців, виховує повагу до товаришів, підвищує значення взаємодопомоги, розвиває активність. Залучення до сюжету гри створює атмосферу невимушеного творчого пошуку та емоційного комфорту. 

 2.    Тема:   Використання нетрадиційних технологій  на засадах компетентнісного підходу на уроках образотворчого мистецтва в 1 класі.

Майстер: Митрофанова О.Є., учитель початкових класів ЗОШ № 2

Мета:  

·       обґрунтувати та показати значення використання нетрадиційної техніки на уроках з образотворчого мистецтва для художньо естетичного розвитку та розвитку емоційної чутливості,

·       формування стійкого інтересу до образотворчої діяльності, розвитку практичної умілості та вправності, формування загальнокультурної компетентності

Анотація

Прийомі, які демонструються під час роботи,  створюють  емоційний настрій та  творчий пошук . Цьому сприяє включення ігрових , казкових моментів, використовування інших видів мистецтв, використовування інноваційних  прийомів роботи.  Під час роботи використовуються нетрадиційні матеріали  та форми.

ІV. «Дитина – школа – родина – мета і дорога єдина»

(робота батьківської студії)

ТЕМА 1: Портфоліо учня як інтерактивна форма работи з батьками

Майстер: Сук І.М., учитель початкових класів ЗОШ №12

    Мета:

·        активізація роботи з батьками, пошук нових форм і технологій залучення сім'ї до участі в навчально виховному процесі школи;

·        створення ситуації успіху для кожного учня, підвищення самооцінки й упевненості в своїх можливостях;

·        виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей дитини;

·        забезпечення наступності в навчанні та вихованні учнів початкових класів

Анотація:   

         Портфоліо - це не тільки цікавий інтерактивний спосіб роботи з батьками, а й виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей дитини для підвищення її самооцінки.

     Коли дитина тільки починає роботу над складанням портфоліо, без допомоги батьків їй не обійтись! Тільки завдяки взаємодії вчителя та батьків   дитина зможе на основі самооцінювання визначити власне знання або незнання, уміння або невміння й за допомогою дорослих формувати індивідуальну навчальну траєкторію для подальшого розвитку, переконуючись у власній успішності у навчальній або позанавчальній діяльності.

Портфоліо - це не тільки цікавий інтерактивний спосіб роботи з батьками , а й виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей дитини для підвищення її самооцінки.

 ТЕМА 2.  Самопрезентація класу

Майстер: Зієрова О.В., учитель початкових класів ЗОШ № 2

Мета:

- сприяння розвитку класного колективу  з визначеними соціальними ролями, певними досягненнями  і перспективними планами;

- виховання колективізму;

- створення класних традицій;

- розвиток усвідомлення значимості колективної роботи для отримання результату, ролі співробітництва з батьками в процесі виконання творчих завдань.

 Анотація

          Під час самопрезентації  класу відбувається залучення учнів до громадського життя, міцніє  організаційно – ділова структура  колективу. Проект дозволяє узагальнити досвід формування класного колективу, забезпечити наступність  та послідовність його гармонійного функціонування, виявити ініціативу  у визначенні завдань та організації колективної діяльності, розвивати взаємовідносини між учнями та батьками.

  V. «Школа  співпраці і співдружності»

(робота студії з основних предметів)

 ТЕМА 1. Ігрові ситуації на уроках читання в після букварний період

Майстер: Дорохова Л.В., учитель початкових класів ЗОШ №9

Мета: 

-         підвищення швидкості мислення;

-         формування уваги;

-         стимулювання процесу читання.

Анотація

         Запропоновані ігрові ситуації на уроках читання в післябукварний період, під час формування у дітей навичок читання,  створюють умові  для підвищення швидкості мислення, формування уваги, стимулювання процесу читання першокласників. Саме під опрацювання розділів «Барвисті слова у творі» (за М Слабошпицьким «Лелеча весна»), «Міркуйте, чому так…» (Б.Грінченко «Ластівка») діти навчаються самоконтролю, організації співпраці у колективі.

 ТЕМА 2: Прийом безперекладного вивчення іноземної мови згідно Держстандарту початкової освіти

Майстер: Танцева О.О., учитель англійської мови ЗОШ № 12

Мета:

-         формування  комунікативної, соціокультурної компетентності учнів 1класів на уроках англійської мови;

-         розвиток  творчих здібностей за допомогою імітаційно – рохової діяльності.

Анотація

В основу безперекладного прийому  вивчення іноземної мови на початковому етапі покладено імітаційну рухову діяльність , максимально наближену до реальності за методикою асоціативних символів.

     Використання цього прийому дає змогу розвивати комунікативну,соціокультурну компетенцію протягом навчального процесу , передбачає діяльнісний підхід у навчанні , який зумовлює мовленнєву активність  учнів.

      Вигадка, фантазія, вміння пояснити складні явища доступною образною мовою – це гарантія успіху співпраці учня та вчителя.

  ТЕМА 3. Використання ігрових технологій на уроках англійської мови.

Майстер: Мирошниченко О.А., учитель англійської мови ЗОШ № 6

Мета:

·       відпрацювання лексики за темою "Animals;
·       тренування по оперуванню особовими займенниками;
·       тренування по оперуванню дієсловом to be.

Анотація.

Гра "Animals” («Тварини») створює позитивне відношення дітей до навчання іноземної мови, покращує психологічний клімат на уроці, формує лексичні навички за темою "Animals. За допомогою інтерактивної гри учні першого класу навчаються оперуванню дієсловом to be.

Категорія: Робота МО | Додав: Moderator (30.10.2013) | Автор: Методичний кабінет
Переглядів: 1898 | Теги: план технопарку, творча діяльність педагогів, творчі розробки | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Наші опитування
Яка система оцінювання повинна бути в початковій школі
Усього відповідей: 172

Copyright Красноармійськ © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz